Är det inte det ena så är det de andra

Jag har ju haft lite problem med att starta bilen i några dagar och igår så var inte smartskaftet tillräckligt smart eftersom hon inte var ute och körde alls vilket innebar att idag när vi behövde bilen för att åka till tandläkaren, ja vad hände då? Jo den var död, det bara klickade om den. Kul, jätte kul verkligen så det var ju bara att halvspringa dit och vi kom precis i tid med 1 minut til godo. 
 
Jag trodde att Haylie skulle krångla också som hon brukar göra när vi är där men tji fick jag, hon skötte sig exemplariskt och jag var så stolt över henne när vi gick hem därifrån i ett något lugnare tempo än på ditvägen. Tanken var att vi skulle gått och hämtat ut mitt paket också men det blev inte så utan jag hoppas på att vi kan stanna nu på vägen hem efter att ha kollat upp statusen på mitt batteri eller om det är så att generatorn är paj, något utav det är det i alla fall och sedan har jag en hel lista till på fel som behöver åtgärdas men det är inte jätte akut just nu. 
 
Man blir bara väldigt trött på bilar som krånglar hela tiden, det är dags att byta upp sig men när man går på deltidsanställning och stämpar övriga tiden så är man bannemig inte rik. Blir lite trött på allt som är runt mig hela tiden just nu faktiskt. Men om ca 1-1,5 månad så får jag veta om jag kommer in på utbildningen, hoppas hoppas verkligen!

Kommentera här: