Där sprack min plan om sovmorgon 😂

Godmorgon! 
Jag vakna straxt efter 6 idag för att jag hade glömt att stänga av mina väckarklockor, där fick jag för den sovmorgonen alltså. Jag funderade på om det var Söndag eller Måndag så fick ta upp telefonen för att konstatera att det var Måndag. 
 
Jag tittade på partiledardebatten igår och somnade när det var 20 minuter kvar, lite intressant faktiskt. Hade själv inte kommit på tanken att titta om inte min karl hade sagt att det var något han ville titta på. Nu bor ju han i Täby 😔 så tyvärr fick vi se på varsitt håll. Jag hade nog somnat oavsett tror jag. 
 
Men en som haft det bra denna helgen är ändå min lilla H som var på mormordagis denna helgen. 😊
 
 
Nicki som lilla H sitter på är en ponny på 27 år och pigg som en unghäst. Hon hade svår fång för ett par år sedan och det märks inget på henne idag.
 
 När jag ser dessa kort så vill jag också upp på hästryggen, Freja är den som skulle passa mig. Det är många år sedan nu som jag red och jag saknar det verkligen. Nu har jag inte tagit dessa själv utan har lånat de ifrån min mors facebook då jag själv jobbade när de var ute och grejade med djuren.

Kommentera här: