Det är svårt att inte älska..

...den här våren. Äppelträden blommar i mängder av vita underbara blommor och ett surrande av diverse bin och getingar som går från nektar till nektar och ingen stör sig på den andre inte ens på närgångna människor. Jag är så tacksam att jag har möjligget att leva så nära naturen som jag faktiskt gör och har möjlighet att dela det med min omgivning. 
 
 
Våren är min absoluta favoritårstid för hela jag blommar ut samtidigt som alla blommor och träd också gör det. Detta året så lever jag lite mer i nuet och njuter mer än tidigare år då jag haft så mycket spänningar och mått dåligt och liksom inte hunnit med. Jag orkar inte ens bry mig om hur jag ser ut även om jag inte är särskilt nöjd med mig själv. Det är helt okej och min karl bryr sig inte om det heller och jag behöver inte låtsas vara någon jag inte är. Han vet allt, verkligen allt om mig och det är för att vi inte vill ha några hemligheter för varandra. Det är viktigt och snart, väldigt snart kan jag krypa in i hans famn när han bara har sitt jobb att tänka på och inte hans studier också. Det ska bli skönt när hans sista tenta är avklarad om mindre än 2 veckor. Vi längtar båda två sen börjar det nya livet för oss båda 😊

Kommentera här: