Ibland är det bättre att börja om på nytt när man är missnöjd

Igårkväll när jag hade gjort så himla långt på den grå sjalen så blev jag så otroligt irriterad att jag började på en ny framför hockeyn. Den är så grymt mycket snyggare än den grå även om jag nästan var klar med den. En av mina allra bästa vänner fyller ju år idag och hon ska få den svarta så fort jag är klar, jag kommer att hinna göra riktigt långt på den under arbetsdagen. Tyvärr kan jag inte göra klart den här eftersom det sista nystanet är hemma men det är helt okej ändå för jag kan nog ändå inte träffa Mia idag vilket gör att jag har ännu en dag på mig att färdigställa. Jag är lite utav en perfektionist när jag ske ge bort något, det ska inte vara stora skillnader i mönstret eller för mycket slarvfel det var därför jag började om igen och nu ser de likadana ut allihop som är gjorda hittills, mycket viktigt! 
 
Jag kanske borde se om jag kan lyckas göra en batmansjal också när jag ändå håller på, men först göra klart Mias present! 🍾🎈

Kommentera här: